Saturday, November 8, 2008

exam, cemerlang, usaha, aku, tekad, ingin.....

exam,,,
nape msti ada exam?,,,
ape gunenye exam?,,,
ade exam yg susah,,,
ade exam yang senang,,,

cemerlang,,,
nape kita msti cemerlang dalam exam,,,
apa yang kita dapat dengan cemerlang?,,,
ade orang yang boleh cemerlang,,,
ade orang tak boleh,,,

usaha,,,
kenapa kita mesti usaha?,,,
apa yang kita dpt kalau usaha?,,,
ada orang gigih b'usaha,,,
ada org yang mls berusaha,,,

aku,,,
apa yang aku buat?,,,
nape aku malas?,,,
aku perlukan usaha dalam diri aku,,,
usaha untuk jawab exam,,,
and usaha untuk cemerlang,,,

aku bertekad,,,
aku akan berusaha,,,
berusaha untuk cemerlang,,,
bila cemerlang,,,
aku dapat masa depan yang cerah,,,
bkn jadi sampah masyarakat,,,

aku ingin berbakti kpd negara,,,
keluarga,,,
kawan kawan,,,
dan ibu bapa,,,
aku ingin mereka bangga dengan aku,,,
bukan pandang hina kat aku,,,

aku,,,
akan terus berusaha,,,

1 comment:

Syaza Fakhriah said...

owh..coryright by nazmie. but created by syazz.. hak hak..