Saturday, May 30, 2009

wohhooooooo~

hey semua orang yg aku kenal!
ok hari ni aku bangun kul 11.15 pagi.
sbb smlm online sampai pukul 4.25 minit pagi.
hoh.
tu tak la lame mane pun.
haha.
bangun pagi gosok gigi,
cuci muka,
tak mandi!
turun bawah, makan breakfast!
pastu baring kat sofa tgk adek main game.
mcm bodo je!
haha!
pastu bau mama masak masakan feveret aku,
Asam Pedas Daging!
bau de sedap gile.
mama nmpk aku terbongkang atas sofa tu.
dye dtg depan,

mama: Mie, igt kn tk nk bangun td.
aii: ni dh bangun la ni.
mama: dh breakfast?
aii: daaaaa~
mama: jap lagi tolong vaccum rumah.
aii: ok. nape?
mama: saje je.
aii: ok.

pastu aku mula bekerjaaaa...
pas dh vaccum aku lap tangga.
dh la pakai baju tidur.
orang lalu igt aku bibik.
haha!
mmg nmpk cam bibik pun.
bau aku lepas buat keje tu kn,
tak boleh bela!
macam cibai!!

dh abis buat keje,
carik mama,
mama kat luar tgh beli aiskrim utk nazif.
nk ke tk nk aiskrim?
tak nak.

amek towel then lari naik atas cecepat,
tak tahan ngan bau badan sendiri.
mcm gampang!
haha.
dh bukak baju, seluar and spender,
gosok gigi lagi skali.
shower sgt sejuk
best!
refreshing!
menggigil sikit mase kene air tu.
dh masuk bwh tu trus ok!
lalalalalalalla~
shampoo menggunakan Rejoice and basuh badan gunekn Palmolive.
haha!
pastu dh abes.
keringkn badan and keluar.
pakai spendar, seluar then baju.
turun bwh,
mama tgh tunggu.

mama: kemas bag.
aii: nape lak?
mama: nk gi umah ayah tanu.
aii: oh. ok. sape jemput?
mama: abg din kot.
aii: ok.

pastu makan lunch.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
dh hbs mkn lunch online.
main game feveret ku!!!

dh sampai asar tu,
mandi lagi skali.
suke sgt mandi.
tatau nape.
ngeeee.
pastu turun bawah tgk Hannah Montana!!!
dh hbs Hannah tgk animax.
agak bosan.
pastu mummy durrah kol suruh get ready!
so aii ckp kat mama.
mama bwk semua barang keluar.
pastu tggu jap, then mummy dtg.

so sesampai di Casa Ala Semenyih,
trus pergi surfing.
surfing internet.
main game tu lagi.
pastu ade org dtg.
baru tau.
celebrate birthday aku ngan ayah tanu.
cake sangat sedap!



cake tu lebih kurang camni ha.
ok that's all.

Ps: nape org tu tk wish kat aku?

2 comments:

Syaza Fakhriah said...

nazmi jd bibik..

wah~

ggiler..huhu

x hot la dude..(bak kate ewan)

hehe

aii said...

heh heh.
seb baek tade gamba shiot.